חדשות פרסומים וארועים
2019. 11. 26.

חברת "COFACE צרפת" מוכרת כחברת ביטוח האשראי הטובה ביותר לשנת 2019 על ידי מגזין מימון בי

חברת "COFACE צרפת" מוכרת כחברת ביטוח האשראי הטובה ביותר לשנת 2019 על ידי מגזין מימון בי

ההתמודדות בפרס יוקרתי זה לראשונה, הסתיימה בכך ש "Coface צרפת" קטפה את המקום הראשון בתחרות וזכתה להכרה ביוזמות הרבות שננקטו על ידה על מנת לסייע טוב יותר ללקוחותיה.

מאז 2013, תחרות פרסי המימון הבינלאומית מכירה בשחקנים מוכשרים מרחבי העולם המותירים חותם חיובי על הכלכלה העולמית. מבין הקטגוריות שנבחרו, ענף הביטוח, ובו התחרות עוררה חדשנות שאיפשרה ניהול טוב יותר של הסחר, ענפי הציוד, משאבי אנוש וסיכוני הכנסה. באמצעות פרס זה, תחרות הפרס הבינלאומי לביטוח פיננסי מכוונת לתגמל את אלו ששמים על קרנם את ההגנה על לקוחותיהם על בסיס יומיומי.

 

קופאס צרפת, חברת ביטוח האשראי הטובה ביותר 2019

בשנת 2019 זכתה "קופאס צרפת" לכבוד על יכולתה המופלאה לבצע התאמה של הערכת מגמות הסיכון.

"במהלך השנים קופאס הוכיחה את הייחודיות שלה בביטוח אשראי ובניהול סיכונים. אנחנו מוכרים כעת כברי סמכא בשוק שלנו. הפרס הזה מראה שאנחנו ממשיכים לקבוע את קצב השוק על ידי מתן שירותים חדשים המותאמים לכלכלה של היום וגם לזו של מחר", צוטט אנטוניו מרצ'יטלי, מנהל קופאס צרפת ומערב אירופה.

ההשלכות על הצוות שלנו ברחבי העולם, כמו גם האמון וההכרה מצד לקוחותינו, דוחפים אותנו לחדש מעבר לתחום ביטוח האשראי. ההשקות האחרונות של מוצרים חדשים כמו 'קופאס קולקט', 'Supply Check',
ו-'check and collect', מדגישות את הרצון שלנו לפתח את מגוון הפתרונות שלנו במטרה לתמוך בפעילותן של חברות, תוך שהם מאפשרים לחברות הללו לפתח בסיס לקוחות ממוסה ועוזרים להן להגן על שרשרת האספקה.

הורד הודעה זו : חברת "COFACE צרפת" מוכרת כחברת ביטוח ... (213.06 kB)

ליצירת קשר


מר מיכאל נחמנוביץ'

טלפון – 03-7623800
Michael.Nachmanovich@coface.com
מגדל הכשרת הישוב, ז'בוטינסקי 9, פינת מצדה 3
בני ברק, ישראל

למעלה
  • English
  • Hebrew