חדשות פרסומים וארועים
2015. 04. 01.

Coface בישראל

קופאס בישראל

הקבוצה קיבלה אישור רגולטורי לפעול בישראל בתחום ביטוח האשראי  בכך יתאפשר לחברות מקומיות ליהנות מהמומחיות של Coface בגידור סיכוני אשראי ומניעתם וזאת בנוסף לשירותי איסוף מידע.

מנכ"ל Coface העולמית: לשוק הישראלי יש פוטנציאל עסקי חזק, העבודה הישירה מול לקוחותינו בביטוח האשראי תאפשר לנו לתת מענה קרוב ומותאם יותר לקהל לקוחותינו הישראלי

 

 

 

 

קבוצת Coface העולמית הודיעה כי היא נכנסת לפעול בתחום ביטוחי האשראי בישראל. זאת לאחר שקיבלה לאחרונה אישור רגולטורי לפעול בתחום.

בראש השלוחה הישראלית יעמוד כרמינה מנדולה - (Carmine Mandola)

בעל נסיון של 23 שנים בתחום הפיננסים, הנהלת חשבונות, תכנוני מס וניהול סיכונים. בתפקידו האחרון, בטרם הצבתו כמנהל השלוחה בישראל (Country Manager),מנדולה כיהן כ-CFO של אזור הים תיכוני, המזרח התיכון ואפריקה של Coface.

קבוצת Coface, הינה מובילה עולמית בתחום ביטוח האשראי ומציעה לחברות ברחבי העולם פתרונות כדי להגן עליהן מפני הסיכון של פשיטת רגל אפשרית של לקוחותיהן, הן בשוק המקומי בו הם פועלים והן בשווקי יצוא.

הקבוצה, המעסיקה כ-4,440 עובדים, סיימה את שנת 2014 עם מחזור עסקי של 1.441 מיליארד יורו. כיום פועלת Coface ב-98 מדינות בצורה ישירה ובלתי-ישירה כשהיא מבטחת עסקאות של כ-40,000 חברות בלמעלה מ-200 מדינות בעולם. בכל רבעון מפרסמת Coface הערכות סיכון ל-160 מדינות המבוססות על הידע הייחודי שיש לחברה על מוסר התשלומים במדינות אשר מגיע מ-350 המומחים הממוקמים קרוב ללקוחות החברה.

בצרפת Coface מנהלת את הערבויות הציבוריות לייצוא מטעם המדינה.

הרישיון שקיבלה הקבוצה לפעול בישראל מאפשר ל -Coface להרחיב ולהנגיש את פתרונות ביטוח האשראי שלה לחברות ישראליות וזאת ישירות וביתר קלות. ובכך לאפשר לחברות הישראליות להנות מהמומחיות של Coface בגידור סיכוני אשראי ומניעתם במסגרת עסקאות מסחריות. בנוסף ,Coface תעמיד לרשות החברות הישראליות שירותי מידע וניתוח כמו גם גישה לרשת הנטוורק הגדולה בעולם של ביטוח אשראי. בכך שמה לה Coface למטרה לחזק את נוכחותה בשוק הישראלי ולהרחיב את תמיכתה בחברות הישראליות ככל שהן מתעצמות ומתפתחות. עד כה פעלה החברה בישראל בתחום המידע העסקי באמצעות חברת המידע העסקי הגדולה BDI-Coface.

בהתייחסו לתחילת הפעילות בישראל אמר ז'אן-מארק פילו, מנכ"ל Coface העולמית:"העסקים הישראלים השכילו ומיטיבים להתמודד עם התנודות בכלכלה העולמית והם נמצאים היום במצב פיננסי בריא. הניסיון שיש ל-Coface עם גביית החוב בישראל הוא חיובי. לשוק הישראלי יש פוטנציאל עסקי חזק, העבודה הישירה מול לקוחותינו בביטוח האשראי תאפשר לנו לתת מענה קרוב ומותאם יותר לקהל לקוחותינו הישראלי. הידע שלנו על השוק המקומי, יחד עם נוכחות בינלאומית נרחבת, מגוון מוצרים חדשניים וערוצי הפצה וניהול סיכונים זהירים, יאפשרו לנו לתרום לפיתוח העסקי והמסחרי של חברות ישראליות מקומיות, ללא קשר לגודלן".

בשנה שעברה Coface העולמית החלה לפעול בתחום ביטוח האשראי בקולומביה (ינואר 2014)

ובמרוקו (דצמבר 2014). כמו כן, החברה גם פתחה סניפים מסחריים בפיליפינים ובקזחסטן וחתמה על שותפות מסחרית בסרביה.

ליצירת קשר


מר מיכאל נחמנוביץ'

טלפון – 03-7623800
Michael.Nachmanovich@coface.com
מגדל הכשרת הישוב, ז'בוטינסקי 9, פינת מצדה 3
בני ברק, ישראל

למעלה
  • English
  • Hebrew