חדשות פרסומים וארועים
2020. 10. 08.

קופאס ישראל מציגה: ביטוח אשראי ב- UAE

קופאס ישראל מציגה: ביטוח אשראי ב-  UAE

חתימת ההסכם עם דובאי לא מאחרת לתת את אותותיה וכבר מדווחות פניות ראשונות מיצואנים ישראלים המעוניינים ומבקשים ביטוח אשראי לפעילויות ייצוא עם איחוד האמירויות.

 

מנכ"ל פעילויות ביטוח האשראי קופאס ישראל, מיכאל נחמנוביץ צוטט באומרו: "חלק מהחברות שפועלות בדובאי ובאמירויות אחרות באיחוד מגלמות רמת סיכון גבוהה" אמר והמשיך והדגיש: "ומומלץ ליצואנים הישראלים לנקוט באמצעי זהירות נכונים בעת כניסה לשוק חדש״.

 

אם לרגע נעשה פילוח קטן אז נגלה כי הפניות הראשונות הגיעו מאותם יצואני מכשור ותוצרת חקלאית לצד התעניינות מסקטורים נוספים כגון: פתרונות טכנולוגיים, תיירות, משק מים ועוד. חברת קופאס ישראל, פועלת בימים אלו לקידום שיתופי פעולה כלכליים במגוון תחומי יצוא ומציעה ליצואנים כיסויים ביטוחיים ושירותי גביית חובות, למי מאלו אשר יתחיל לפעול באזור.

לחברת קופאס העולמית, יש מוקדי פעילות בכ-100 מדינות והסניף במדינת ישראל הוא אחד מהם. לחברה, דירוג A2 בינלאומי וזה אומר שהיא היחידה מבין שלושת חברות ביטוח אשראי הפעילות בארץ. יתרון החברה הוא שלחברה סניף גדול גם באיחוד האמירויות וסניף זה מספק שירותים לחברות המקומיות השונות. סניף החברה בדובאי הוא זה, שמאפשר לקופאס ישראל להעניק את שירותי ניהול החוב לחברות הישראליות אשר מנהלות פעילות ייצוא, כמו כן תוכל החברה לבטח את האשראי ולטפל בכל נושא גביית החובות בעת הצורך.

 

נחמנוביץ׳, מציין כי הערכות החברה היא כי היקף הסחר בין ישראל לאמירויות, עתיד להגיע לכ- 1 מיליארד יורו כבר בשנים הקרובות והשקעות של מיליארדי יורו נוספים, ינותבו לטובת המשך הצמיחה והגדילה בסחר לצד פרויקטים רבים נוספים. יחד עם זאת, חשוב לציין כי ישנם סיכונים ליצואנים בפתיחת השוק החדש לצד הפוטנציאל הרב הקיים.

חברת דירוגי האשראי מודיס, מדרגת את איחוד הנסיכויות בדירוג גבוה מאוד של Aa2 וחשוב לציין כי דירוג זה מתבסס על איתנותה הפיננסית של אבו דאבי בזכות משאבי הטבע שלה. חלק מאותן החברות הפועלות בדובאי ובאמירויות האחרות, מציגות ומגלמות רמת סיכון גבוהה מאוד ובעצם הופכות את ביטוח האשראי ושירות גביית החובות, לכלים אקוטיים והכרחיים עבור היצואנים, המעוניינים ומבקשים להפחית את רמת הסיכון שבפעילות בשוק החדש והמרגש.

ליצירת קשר


מר מיכאל נחמנוביץ'

טלפון – 03-7623800
Michael.Nachmanovich@coface.com
מגדל הכשרת הישוב, ז'בוטינסקי 9, פינת מצדה 3
בני ברק, ישראל

למעלה
  • English
  • Hebrew