חדשות פרסומים וארועים
2016. 12. 11.

ענקית ביטוח האשראי Coface משיקה פוליסה בינלאומית חדשנית

ענקית ביטוח האשראי הבינלאומית Coface משיקה פוליסת ביטוח אשראי חדשנית שתחליף את פוליסת הדגל הוותיקה של החברה. הפוליסה החדשה, TradeLiner, מבוססת על ניתוח הצרכים והדרישות  של עשרות אלפי לקוחות בעולם ונועדה להעניק למבוטח מידע ברור שיתן ללקוח מענה מראש ושקיפות מלאה לאירועי הביטוח השונים של דרישה לתגמולי הביטוח. הפוליסה החדשה, שתושק בדצמבר בכ-100 מדינות בהן פועלת Coface ישירות, ובכלל זה בישראל, הינה הראשונה מסוגה בתחום ביטוח האשראי ונועדה לתת מענה בדיוק לאותם מקרים.

הפוליסה החדשה, TradeLine, הושקה לאחר ניתוח של שנתיים שבוצע ב-Coface בשלושה היבטים הקשורים בפוליסות ביטוח האשראי: הפן המשפטי, המסחרי וניהול הסיכונים והדרישות השונות שעלו מהלקוחות בכל אחד מהתחומים. זאת במטרה לייצר פוליסה שתאפשר וודאות ושקיפות להכרה בתגמולי ביטוח בהירות משפטית, גמישויות בניהול האשראי, תוספות שונות שמטרתן מתן פיתרונות עדכניים לדרישת העסקיות של הלקוחות ולסיכוני האשראי אותם הוא לוקח. כל זאת באמצעות מערכות אונליין מתקדמות שמתאימות לחברות קטנות, בינוניות וגלובליות ובתנאים אטרקטיביים.

הפוליסה נועדה למנוע את הצורך ב"פרשנויות", את "השטחים האפורים" ונקודות המחלוקת ומציינת מראש מה יקרה במצבים השונים של דרישה לתגמולי ביטוח על מנת שהדבר יהיה ברור ללקוח מראש. הפוליסה עצמה קצרה יותר, ברורה יותר וללא "אותיות קטנות". בנוסף, לאור ניתוח הבקשות שהגיעו למחלקות השיווק של Coface  ברחבי העולם הפוליסה ניחנה במגוון גמישיות מסחריות לטובת מנהלי האשראי וכן מספקת אופציות ביטוחיות שנועדו להעניק לעסק הגנות נוספות בכל תהליכי הייצור והמכירה כדוגמת: מקדמות, עלויות ייצור, ביטוח הסכמי מכירה שונים, ערבויות, מתן פתרונות ביטוחיים למגוון מודלים עסקיים ורכיבי התשלום.

בנוסף במסגרת הפוליסה החדשה החברה פיתחה מספר אפשרויות ייחודיות  אשר טרם נראו בשוק הישראלי – קיצור תקופת ההמתנה לתשלום תגמולי ביטוח לפי צורכי המבוטח, כיסוי ביטוחי בהיקף של 90% עבור קונים בשוק המקומי, ביטוח מכירות שטרם נשלחו על ידי המבוטח, וגולת הכותרת ביטוח סכסוכים מסחריים מוצדקים.

חלק אינטגרלי נוסף בפוליסה הינו שירותי הגביה האקטיבית שמאפשרת החברה למבוטחיה בארץ ובעולם. Coface נחשבת לחברת ביטוח האשראי המובילה בעולם באחוזי הגבייה אותם מספקת ללקוחותיה ומפחיתה עבורם, משמעותית את העלויות הללו.  בזכות הפריסה הבינלאומית הנרחבת של Coface והידע הרב של החברה, היא מאפשרת ללקוחותיה מענה שכזה בכל רחבי העולם וארגז כלים הכולל ידע משפטי, רגולציה והכרת השווקים השונים.

לדברי כרמינה מנדולה, מנכ"ל Coface ישראל,  מדובר בפוליסת ביטוח האשראי העדכנית ביותר כיום בתחום, פוליסה השמה דגש מרכזי על צרכיו העדכניים של הלקוח בתחום ביטוח האשראי. בכלל זה ניתוח צרכיו של הלקוח הישראלי. לדבריו, מעבר לנוחות ולבהירות שבפוליסה, היא למעשה משפרת משמעותית את רמת הביטוח ומגדילה את רמת הסיכון ש Coface מוכנה לקחת, לטובת לקוחותיה. 

ליצירת קשר


מר מיכאל נחמנוביץ'

טלפון – 03-7623800
Michael.Nachmanovich@coface.com
מגדל הכשרת הישוב, ז'בוטינסקי 9, פינת מצדה 3
בני ברק, ישראל

למעלה
  • English
  • Hebrew