חדשות פרסומים וארועים
2016. 12. 04.

אות מיוחד לחברת ביטוח האשראי Coface על פועלה בישראל

אות מיוחד לחברת ביטוח האשראי Coface על פועלה בישראל

חברת ביטוח האשראי הבינלאומית Coface זכתה השבוע באות מיוחד על פועלה בישראל. האות הוענק לכרמינה מנדולה, מנכ"ל Coface ישראל ע"י עופר נוריאל, העורך הראשי של "עדיף תקשורת", בוועידה השנתית של הקבוצה.  האות, LEADERSHIP AWARD , הוענק לחברה במלאת שנתיים לכניסתה לפעילות ישירה בישראל ולאור הישגיה בתחום. יצוין כי Coface הינה חברת ביטוח האשראי הבינלאומית היחידה הפועלת ישירות בישראל.

 

קבוצת Coface, שהנהלתה ממוקמת בצרפת, נחשבת למובילה בינלאומית בתחום ביטוחי האשראי, כבר מעל 70 שנה. פוליסת ביטוח האשראי של החברה מגינה על חברות ועסקים  כנגד הפסדים פוטנציאליים הנובעים מאי תשלום של לקוחותיהם ברחבי העולם. במקרה של אי תשלום על ידי לקוח Coface תפצה את מבוטחיה, ובכך תמזער את ההפסד הנגרם. בנוסף, לאחר שסכום החוב נקבע, צוות המומחים של Coface מיישם טכניקות מוכחות למיקסום תהליך הגבייה. הקבוצה פועלת בקרבה ללקוחותיה ולה כ- 100 סניפים וחברות-בת ברחבי העולם, כולל בישראל.  הקבוצה מעסיקה כ - 4,578 עובדים ברחבי העולם במטרה לאבטח את מכירות האשראי של מעל 40,000 לקוחות, בלמעלה מ – 200 מדינות ברחבי העולם.

 

בתגובה לקבל האות אמר מנדולה: "אנו שמחים וגאים לפעול ישירות בישראל ולהציע ללקוחות המקומיים את האיכות של חברה בינלאומית מובילה. אנו שמחים על כך שבתוך פחות משנתיים הצלחנו לחולל שינוי משמעותי בתחום ביטוח האשראי, לחולל תחרות ולהציע מגוון של פתרונות למבוטחים הישראלים. כמדינה שכלכלתה מוטת ייצוא, ישנה חשיבות גדולה לביטוח האשראי המוצע לעסקים הישראליים. אנו מודים ל"עדיף" על ההכרה ועל קבלת האות".

ליצירת קשר


מר מיכאל נחמנוביץ'

טלפון – 03-7623800
Michael.Nachmanovich@coface.com
מגדל הכשרת הישוב, ז'בוטינסקי 9, פינת מצדה 3
בני ברק, ישראל

למעלה
  • English
  • Hebrew