חדשות פרסומים וארועים
2017. 11. 28.

אות השירות בתחום ביטוח האשראי לחברת Coface ישראל

חברת ביטוח האשראי הבינלאומית Coface ישראל זכתה השבוע ב"אות השירות" בתחום ביטוח האשראי בישראל. האות הוענק לכרמינה מנדולה, מנכ"ל Coface ישראל ע"י עופר נוריאל, מנכ"ל "עדיף תקשורת", בערב הגאלה השנתי של "עדיף".  האות, Service Award , הוענק לחברה על החידושים הטכנולוגיים שהכניסה החברה ועל השקת פוליסת ביטוח האשראי החדשה של החברה.

קבוצת Coface, שהנהלתה ממוקמת בצרפת, נחשבת למובילה בינלאומית בתחום ביטוחי האשראי, כבר מעל 70 שנה. פוליסת ביטוח האשראי של החברה מגינה על חברות ועסקים  כנגד הפסדים פוטנציאליים הנובעים מאי תשלום של לקוחותיהם ברחבי העולם. במקרה של אי תשלום על ידי לקוח Coface תפצה את מבוטחיה, ובכך תמזער את ההפסד הנגרם. בנוסף, לאחר שסכום החוב נקבע, צוות המומחים של Coface מיישם טכניקות מוכחות למיקסום תהליך הגבייה. הקבוצה פועלת בקרבה ללקוחותיה ולה כ- 100 סניפים וחברות-בת ברחבי העולם, כולל בישראל.  הקבוצה מבטחת מכירות אשראי של מעל ל- 40,000 לקוחות, בלמעלה מ – 200 מדינות ברחבי העולם.

בשנה האחרונה השיקה החברה פוליסת ביטוח אשראי חדשנית, TradeLiner, המבוססת על ניתוח הצרכים והדרישות  של עשרות אלפי לקוחות בעולם. הפוליסה נועדה להעניק למבוטח מידע ברור, גמישויות בניהול האשראי, בהירות משפטית ושקיפות מלאה לאירועי הביטוח השונים ולדרישה לתגמולי הביטוח. הפוליסה קצרה יותר, ללא "אותיות קטנות" או "שטחים אפורים". בנוסף, הפוליסה מאפשרת אופציות ביטוחיות שנועדו להעניק לעסק הגנות נוספות החל מתהליכי הייצור ועד למכירה כדוגמת: מקדמות, עלויות ייצור, ביטוח הסכמי מכירה שונים, מתן פתרונות ביטוחיים למגוון מודלים עסקיים ורכיבי התשלום, קיצור תקופת ההמתנה לתשלום תגמולי ביטוח לפי צורכי המבוטח, כיסוי ביטוחי בהיקף של 90%, ביטוח הזמנות (מכירות שטרם נשלחו בגינן חשבוניות על ידי המבוטח) וכן ביטוח סכסוכים מסחריים מוצדקים.

בנוסף, החברה השיקה השנה אפליקציה ייחודית, CofaMove, המאפשרת לקבל לסלולארי, בכל מקום ובכל זמן, את שלושת השירותים המרכזיים להם זקוק מנהל האשראי מחברת ביטוח האשראי: הגשת בקשות למכסות אשראי מ- Coface, בדיקת מכסות קיימות ובדיקת דירוג קונה בתיק הקיים. זאת כשירות משלים למערכת האונליין של החברה  Cofanet. בנוסף, החברה מציעה גם פתרונות וממשקים מתקדמים לחברות גלובליות ורב לאומיות.

 

כרמינה מנדולה, מנכ"ל Coface ישראל הודה על קבלת האות:  "מפגישה עם מאות מנכ"לים וסמנכ"לי כספים הפועלים בשוק המקומי ובשווקי חו"ל, אנו רואים שהיה בשוק הישראלי צמא גדול לשינוי. אנו רואים שהלקוחות בישראל חיכו לשחקן חדש, שחקן בינלאומי, שיוכל להעניק להם תנאים, שירותים וקיבולת אשראי שלא היו קיימים עד כה. אנו שמים דגש מרכזי על תחום שירות הלקוחות ושמחים לקבל על כך את האות".

ליצירת קשר


מר מיכאל נחמנוביץ'

טלפון – 03-7623800
Michael.Nachmanovich@coface.com
מגדל הכשרת הישוב, ז'בוטינסקי 9, פינת מצדה 3
בני ברק, ישראל

למעלה
  • English
  • Hebrew