חדשות פרסומים וארועים
2017. 01. 24.

ענקית ביטוח האשראי Coface משיקה אפליקציה חדשה לניהול סיכוני אשראי

ענקית ביטוח האשראי, Coface, משיקה אפליקציה חדשה וידידותית למשתמש, שתאפשר למנהלי הכספים והאשראי בחברות השונות לנהל את סיכוני האשראי של הארגון מכל מקום, במהירות ותוך זירוז של תהליכי קבלת ההחלטות בחברה.  האפליקציה החדשה, CofaMove,תאפשר לקבל לסלולארי את כל המידע אודות הלקוח, רמת הסיכון שלו וניתוח הסיכונים בתיק האשראי של הלקוח. זאת כשירות משלים למערכת האונליין של החברה  Cofanet.ב- Coface מסבירים כי המערכת החדשה יכולה לשמש גם את אנשי השיווק ומכירות של הארגון ולסייע להם להגדיל מכירות בדרך קלה ובעיקר מהירה יותר.

האפליקציה החדשה מספקת למנהלי הכספים והאשראי את שלושת השירותים המרכזיים להם הוא זקוק מחברת ביטוח האשראי, שירותים אותם יוכל מעתה לקבל מכל מקום ואף במהלך ישיבות הנהלה המצריכות קבלת מידע והחלטות: הגשת בקשות למכסות אשראי מ Coface, בדיקת מכסות קיימות ובדיקת דירוג קונה בתיק הקיים.  

בנוסף, האפליקציה החדשה יכולה לשמש גם את אנשי השיווק והמכירות של הארגון ולאפשר להם לקצר את זמני התגובה והתהליכים הפנים ארגוניים, לקבל את המידע הרלוונטי והתמיכה לצורך ביצוע עסקה וסינון ראשוני בכל הנוגע להגדלת קו אשראי ללקוחות עימם הם נפגשים.

לדברי כרמינה מנדולה, מנכ"ל Coface ישראל, החברה שמה דגש מרכזי על שירות ועל פיתוחים טכנולוגיים שיאפשרו ללקוחותיה לקבל ערכים מוספים ולנהל את מערך ביטוח האשראי שלהם בקלות, בזמינות מיידית, במהירות ומכל מקום. אפליקציית המובייל לניהול האשראי, המבוססת על ניתוח הצרכים של מאות אלפי לקוחות ברחבי העולם,  מאפשרת שיפור זמני התגובה, מידע זמין ובקרה שנועדו לסייע בייעול וזירוז תהליכים, הגדלת מכירות והפחתת סיכונים.

האפליקציה החדשה זמינה להורדה ללקוחות Coface ב- google play וב- App store.

ליצירת קשר


מר מיכאל נחמנוביץ'

טלפון – 03-7623800
Michael.Nachmanovich@coface.com
מגדל הכשרת הישוב, ז'בוטינסקי 9, פינת מצדה 3
בני ברק, ישראל

למעלה
  • English
  • Hebrew