#הפתרונות שלנו

קבוצת Bindewald & Gutting: למעלה מ-25 שנה של שותפות המבוססת על הבנה ותמיכה בניהול הסיכונים שלנו

קבוצת הטחנות המשפחתית הגדולה ביותר בגרמניה נעזרת בשירותי Coface כבר יותר מ-25 שנה. הקבוצה פועלת גם מחוץ לגרמניה, ומשתמשת בשירותי Coface Premium כדי לשדרג את ביטוח האשראי המסחרי שלה באמצעות ניהול סיכונים יזום וליווי מקצועי מותאם אישית. קבוצת Bindewald & Gutting מסבירה כיצד הניסיון והידע של Coface מסייעים לה להמשיך ולהתפתח, תוך הפחתת סיכוני הלקוחות באופן אפקטיבי.

אניה טויטמאייר – חברה בהנהלת Saalemühle Alsleben GmbH (מקבוצת Bindewald & Gutting):

מהם תחומי הפעילות המרכזיים של החברה והמיצוב שלה בשוק?

קבוצת Bindewald & Gutting היא קבוצת טחנות הקמח הגדולה ביותר בגרמניה שמנוהלת בבעלות משפחתית, ומפעילה את טחנת הקמח הגדולה ביותר באירופה – בעיר אאלסלבּן. מדי שנה אנו טוחנים כ-2 מיליון טון של דגנים לצורך ייצור מזון.

כ-80% מההכנסות שלנו נוצרות בגרמניה, והשאר מיוצאות לאירופה. אנו מעסיקים כ-650 עובדים ב-9 אתרים ברחבי גרמניה, ולאחרונה רכשנו טחנה בבריסל (בלגיה), ממש ליד הנמל!

כמה זמן אתם משתפים פעולה עם Coface, ומהם הצרכים שלכם?

יש לנו ביטוח אשראי עם Coface כבר למעלה מ-25 שנה, ואפשר לומר שגדלנו יחד. אנחנו מרגישים תמיכה אמיתית והבנה בגישה שלנו לניהול סיכונים. היה לנו צורך בהגנה פשוטה, כיוון שכמות התביעות שלנו קטנה יחסית – אנו מקפידים מאוד לוודא שלקוחותינו משלמים את החשבוניות שלהם בזמן. בפועל, מה שהיינו זקוקים לו במיוחד הוא מעין "כלב שמירה ערני", שיזהה סיכונים וישתמש במידע שברשותו כדי להתריע בפנינו על סיכון לאי-תשלום ולמנוע זאת. זו בדיוק המשימה והיתרון של Coface עבורנו.

בנוסף לקבלת מידע פיננסי על הלקוחות שלנו, ביטוח אשראי מסחרי מספק לנו דרך לעקוב באופן קבוע אחר מועדי תשלום וסיכוני חדלות פירעון בתוך הארגון שלנו.

אילו יתרונות מציע פתרון Coface Premium Services (CPS) עבורכם?

במהלך העשורים יצרנו בסיס חזק של אמון, והעבודה המשותפת מתבצעת בצורה פתוחה וטובה מאוד. Coface יודעת שאנחנו זהירים ומודעים מאוד לסיכונים שלנו. מעבר ללוחות הבקרה והאפשרויות להערכת גבולות אשראי ודמי פרמיה, מומחיות הסיכון של Coface – גם בשווקים מיוחדים כמו שלנו – יחד עם גישה ישירה לחתמים מקצועיים, היא אחת מההטבות המרכזיות בשירות Coface Premium Services (CPS).

אנחנו לא פונים למוקד טלפוני אנונימי – יש לנו איש קשר קבוע במחלקת האשראי של Coface!

אנו שומרים על קשר הדוק ומתמשך: כך אנו יכולים ליצור קשר בכל רגע שנזדקק לגבול אשראי ללקוח, לברר נושא חיתום, להתייעץ או לדון באופן אישי בנושאים אחרים. יש לנו קשרים עם אנשי מקצוע אמיתיים ב-Coface, שמכירים את החברה שלנו ואת תחום הפעילות שלנו באופן מדויק – כולל מאפיינים מיוחדים כמו עונתיות, לדוגמה.

שירות Coface Premium Services מבטיח לנו גישה לצוות חיתום ייעודי ובקיא, המעניק לנו תמיכה מקצועית בכל עת.

צרו קשר עם המומחים שלנו כבר עכשיו כדי להזמין הדגמה ולגלות כיצד הידע הגלובלי שלנו יכול לסייע בהגשמת שאיפות הצמיחה שלכם.