הפתרונות הגלובליים של Coface
פתרונות אשר תוכננו לחברות גדולות ובינלאומיות
4 סיבות טובות לבחור בפתרונות הגלובליים של Coface
- תמיכה רציפה בחברתכם ובחברות הבת שלכם, הניתנת על ידי המטה הראשי של החברה ומציעה לכם צוות מסור העומד לשירותכם, ושלל שירותים מקומיים הזמינים ב-100 מדינות שונות.
- תנאי רכישה אטרקטיביים תודות למאגרים הפיננסים המשולבים שלנו.
- נקודת מבט רחבה על סיכוני הלקוחות שלכם ושליטה אופטימלית על חברות הבת שלכם
- גישה קלה ומדויקת אל תוכנות הניהול שתוכננו במיוחד בשבילכם, כדוגמת: CGS Dashboard
הפתרונות הגלובליים של CGS - Coface תוכננו במיוחד על מנת לנהל את צרכיהם של לקוחות בינלאומיים גדולים.
היתרונות:
CGS זו הדרך הטובה ביותר לוודא שהרכישות אותן מבצעת החברה שלכם תהיינה כדאיות, ולהבטיח שניהול האשראי בחברות הבת שלכם יהיה אופטימלי. בקצרה – אתם מבטחים את התפתחות המכירות הבינלאומיות שלכם, ומשפרים את התפעול השוטף. הצוות הגלובלי של Coface עובד בתאום מלא עם הצוות המקומי ויחדיו מספקים ללקוח ביטוח אשראי ברמה גלובלית.
בעזרת הפתרונות הגלובליים של Coface, לחברות ניתן מגוון רחב של כלים באמצעותם יוכלו לנהל את ביטוח האשראי, ואף לקבל גישה אל:
- הרשת הבינלאומית של Coface, המציעה שירותי ביטוח אשראי הן ישירות, והן דרך השותפים הממוקמים ב- 100 מדינות שונות
- מסד נתונים גלובלי המכיל מידע על כ-68 מיליון חייבים, ו-350 חתמי סיכון המתמחים במגזר העסקי.
- תוכנת CGS Dashboard - פלטפורמת אנליזה מודרנית וידידותית למשתמש המיועדת לנתח סיכוני לקוחות און-ליין. התוכנה מציעה מבט גלובלי המחולק לפי לקוח, רמת הסיכון או הערכת המדינה הספציפית, ובחינה מדוקדקת של הסיכונים המבוטחים.
מספקים לכם שירות יקר ערך – מקרה בוחן
חברת אחזקות שבסיסה בעיר רוטרדם שבהולנד מפעילה מערכת מכירות בינלאומית למוצרים בתחום החקלאות. החברה כוללת 35 חברות בת, וקרוב ל-100 סניפי מכירות.
לפני 8 חודשים, החברה רכשה חברת סחר דרום-אמריקאית, אשר הייתה מצוידת בתוכנית הפתרונות הגלובליים של CGS -Coface. ועדת הניהול של אותה חברת אחזקות התעניינה מאד במסד הנתונים הזמין למשתמשים ב-CGS, והחליטה לערוך סקירה גלובלית של ביטוחי אשראי. אותה סקירה גילתה שעל ידי הגדלת ההוצאות ב-18% תוכל החברה לבטח 100% מהמכירות שלה, במקום 53% שהיו מכוסים עד לאותו רגע.
בעזרת שימוש בתוכנת CGS Dashboard בכל חברות הבת של החברה, הצליחה החברה לזהות מספר רב של התחייבויות הנעשו על ידי מספר לקוחות פיננסים. במספר מקרים לקוחות אלו אף היו כתובים תחת שמות היסטוריים וללא קשר לשם האמיתי ולחברת האם, ולא אותרו על ידי הצוות הניהולי עד כה. בהתאם לכך, התקבלה ההחלטה לערוך ניתוח של המיזוגים הגדולים ביותר בדו"ח השנתי הקרב, וליצור הפרדה בין הלקוחות המבוטחים לבין אלו שמהווים תוספת סיכון. כל מנהל כספים ראשי בחברות,ידע שבעלי המניות בחברה, אשר נותנים תשומת לב מרבית לסיכוני ההון בחברה זו, יעריכו את המידע הקריטי הזה.